3 Mart 2016 Perşembe

PURE BEAUTY BB CREAM




Merhabalar.

Bugün sizlere hayatımın BB kreminden bahsedeceğimJ Bahsedeceği ürün başlıktan da anlaşılacağı gibi Pure Beauty markasına ait BB krem.




 Bu ürün son zamanlarda birçok vlogger tarafından oldukça övülmekte. Aslında ben bu ürünle 1 yıl  önce tanıştım. O zamanki kullandığım ürün olan Garnier BB kremim bitmişti. Tenime çok koyu  geldiği için yeni bir BB krem arayışına girmiştim.

Watsons’ ta gezinirken Pure Beauty markasına dikkat kesildim. Çünkü yılbaşı indirimine denk gelmiştim. Açıkçası başta ürünün ambalajının pembe olması dikkatimi çekti. Sonra oradaki görevliye “Bunun kendi cilt tonuma göre olanı bulmamda bana yardımcı olur musunuz?” dedim. Oda bana bu ürünün tek rengi olduğunu söyledi.(Bulgarian Rose)

Sonra ürünü aldım ve kullanmaya başladım. Ürün tek renk ama ciltle o kadar güzel bütünleşiyor ki. Cildinize sürdüğünüzde direk cildinizin rengini alıyor.



Kullanmaya başladıktan sonra herkes bana “Yüzüne ne sürdün? Çok canlı duruyor.” dedi. Tabiki bu çok hoşuma gitti.:)

Ürün parlak bitişli ve orta kapatıcılıkta. Eğer cildiniz karmaysa ya da yağlıysa T bölgenizi transparan bir pudrayla sabitleyebilirsiniz. 

Ben ürünü "Real Techniques" markasının "Buffing brush"ıyla yada yine aynı markanın makyaj süngeriyle uyguluyorum.İkisiyle de uygulayınca doğal bir bitiş elde ediyorum.


Ayrıca ürünün 42 SPF koruması var. Yaz kış benim gibi güneş kremi kullananlar için bu çok iyi bir özellik. Bu benim 3. tüpüm ve bu da bitmek üzere.

Kısacası bittikçe tekrar alacağım bir ürün. Eğer BB krem arayışındaysanız bu markaya bir bakın derim..

Bu arada ürün Watsons’larda satılıyor. Ben indirim döneminde 19 TL ye almıştım. Hazır bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirimi başlamışken bu fırsatı kaçırmayın. Bu BB krem de indirimli ürünler arasında çünkü.

Sonraki yazımda görüşmek üzere..


Sevgiyle kalın.. 

instagram: fairysharesbeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder