28 Şubat 2016 Pazar

BLOĞUMUN İLK YAZISI…HERKESE MERHABA:) (NYX ANGEL ALLIK)

Merhabalar? Nasılsınız?

Bu benim bloğumun ilk yazısı. O yüzden bu yazının yeri bende hep ayrı olacakJ

Bloğumda sizlerle makyaj, cilt bakımı, güzellik ve hayata dair birçok yazı paylaşacağım. Şimdiye kadar çokça blog takip ediyordum ve dedim ki neden bende kendi bloğumu açmayayım? Ve işte buradayım.

Gelelim ilk yazımın konusuna. Bugün sizlerle çok severek kullandığım bir allığımı paylaşacağım:
NYX- ANGEL































Bu markaya dair aldığım ilk ürünüm bu allık. Bir gün Boyner de gezinirken NYX standını inceledim ve bu allığı çok beğendim.































Şeftali tonlarında, çok doğal bir bitiş sağlayan bir allık. Ürünün pigmentasyonu düşük. Yani eğer allık yüzümde belli olsun istiyorsanız fırçaya bolca ürün almanız gerek. Ama ben doğal dursun istiyorum diyorsanız bu allık tam size göre.




Ben ürünü Real Tecniques Blush brush(allık fırçası) ile uyguluyorum. Ve uyumları harika.







Gelelim ürünü nereden satın alabileceğinize ve fiyatına.

NYX ürünleri Boyner’de satılıyor. İster mağazasından ister online olarak satın alabilirsiniz. Ürünün fiyatı 40 TL.

Umarım bu yazı sizin için faydalı olmuştur. Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen. Çünkü okunduğunu bilmek, insanlara ulaşmak, bir şeyler paylaşmak harika bir şey.

Sonraki yazımda görüşmek üzere..


Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder