28 Mart 2016 Pazartesi

SEPHORA ALIŞVERİŞİ


Herkese yeniden MerhabaJ

Uzun bir aradan sonra kısa bir süre önce yaptığım Sephora alışverişi ile karşınızdayım. Benim yaşadığım şehirde maalesef Sephora yok. Bana en yakın Sephora Ankara’da.

Bu yüzden yakın bir zamanda yaptığım Ankara seyahatimde tabikide Ankamall deki Sephora’ya uğradım.
Aslında aklımda başka ürünler vardı ama poşetimdekiler bambaşka olduJ


Öncelikle Nars’ın Radiant Creamy kapatıcısını almak istiyodum. Ama stoklarında yoktu. Sonra severek takip ettiğim sevgili melodininmakyajında görüp merak ettiğim Make up For Ever’in ultra HD kapatıcısını aldım.


Ürün miktarı 7ml. Benimkinin rengi R20. Tenimdeki duruşu da şu şekilde.



Ürünü bir süredir deniyorum. Kesinlikle kapatıcılığı yüksek bir ürün. Çok az bir miktarda almanız yeterli oluyor. Ürün tüpünü elinize alınca önce çok küçükmüş gibi geliyor. Ama kullanınca çok az bir miktarla uzun süre kullanabileceğinizi anlıyorsunuz. Oldukça bereketli  bir ürün olacağa benziyor. Kısacası ben çok sevdim. Ürün fiyatı 75 TL.



Daha sonra satış danışmanı göz çevremin çok kuru olduğunu ,uzun süre bilgisayar kullanıp kullanmadığımı sordu. Gerçekten de işim gereği uzun süre bilgisayar ekranına bakmak zorunda kalıyorum. Bu da göz çevremi kurutuyor. O da bana bu problemi çözmek için bir ürün önerdi.

Clininque markasının yeni çıkardığı pep-start göz çevresi kremi.


Bu ürünü ister makyaj öncesi göz çevresini nemlendirmek ve aydınlatmak için kullanabiliyorsunuz. İsterseniz de makyajlı halinizle gün içerisinde ihtiyaç duyduğunuz anda göz çevrenize uygulayabiliyorsunuz. Çantaya atıp çıkmalık bir ürün.


Ürün içerisinde hafif ışıltılar bulunduruyor. 



Benim için gerçekten hayat kurtarıcı bir ürün oldu. Gün içerisinde ihtiyaç duydukça göz çevreme uyguluyorum.

Kapatıcımın üzerine uyguladığımda kesinlikle kapatıcıyı yerinden oynatmıyor. Eğer göz çevreniz benim gibi kuruysa bu ürüne bakabilirsiniz. Fiyatı 95 TL.

Bu alışverişimin yanında bana denemem için bir sürü tester verdiler. Sephora için şaşılacak bir surum. Şanslı günümdeydim galiba:)

Benim aldıklarım bu şekildeydi. Umarım size fikir verebilecek bir yazı olmuştur.

Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.

Görüşmek üzere…


Instagram: fairysharesbeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder